All about stationery : affordable planner stickers + pens

productivity, Stationery

Hey y’all It’s been awhile since my last post because your home girl is too busy … shopping lol ! Oh hey How’s everyone doing today ? What’s the weather like where you live ? Leave in the comments below I’d like to know ! #irhyme ahihi
Where I’m at – It has been raining and windy . I can’t wait to bask in the sun , get my natural tan and go camping ! 🏖️ Hehe moving forward , Today I’m gonna share with y’all my list of stationery & cute planner (supplies) finds including this sticker book for under $3 ! Andddd yes you’re reading it right ! ☺️ #inexpensivestationeryfindsbyme These will help you decorate your planner without breaking the bank ! If you’re a planner addict or planner enthusiast like me don’t forget to follow me on Instagram @blossomaziaprints where I post my planner and stationery finds & planner spread ideas too . okie dokie See you on my next blog ! Have a fantastic life ! x

1).Creative You appointment Sticker book

2).Creative You to do sticker book

3). Creative You monthly sticker book

4). Creative You faith sticker book

5). Creative You bible notes sticker book

6). Kawaii cute cat gel pens 6pc

7). A5 cute notebooks

8). Set of 5 field notebooks assorted patterns

Xo,A.

PS.

When you take time , often to reflect on the miracle of life – the miracle that you are even able to read this book – the gift of sight ,of love and all the rest , it can help to remind you that many of the things that you think as “big stuff” are really just “small stuff” that you are turning into big stuff. ~ Richard Carlson

Spring break |Fur slides for under $20

fashion, lifestyle

I love how fur slides complement every basic outfit, plus it’s very COMFY ; perfect for the spring & summer. It adds an element of style without putting so much effort especially when you’re in a hurry for appointments & whatnot. It is your best comfort over fashion piece !!

I’ve curated the cutest fur slides for under $20 —-all you gotta do is click HERE to SHOP. Enjoy shopping!

Affordable fur slides

….and if you have any blog post suggestion let me know in the comments! catch you soon!

Xo, A.

PS. ” You’ll never overcome your fear of failure until you fully accept the reality that you’re not perfect.”

” I get commission for purchases or clicks made through links in this post.”

Spring /Summer slides

lifestyle
Spring /Summer slides

 


Balenciaga genuine leather shoes
$575 – mytheresa.com

Gucci footwear
$315 – harrods.com

Tory Burch leather sole shoes
$190 – fashionette.co.uk

Grip shoes
puma.com

Adidas shoes
zappos.com

On-the-spot : Makeup sale | BH COSMETICS [ SALE EXTENDED ]

lifestyle

Hey homies ! , if you’re looking for an affordable and cruelty-free beauty cosmetics and brushes , head over to BH Cosmetics (click here) , because they’re having 25% off site wide and FREE gift on $20 purchase ! Yaaaassss please 🖤

Updates: 35% off sitewide

Happy shopping ! x

Thank you for stopping by!

Xo,A.

P.S. Focus on your purpose , not the problem

P.P.S. Happiness is an accomplishment

happy heart’s day!

lifestyle

happy heart's day!

happy heart’s day! by damselezi1 featuring a rose illustration
Valentino loose top
net-a-porter.com
Madewell embroidered jeans
madewell.com
Puma platform shoes
$120 – italist.com
Canvas backpack
louisvuitton.com
ROSEFIELD watch
nordstrom.com
Charlotte Tilbury lipstick
$37 – nordstrom.com
Tom Ford fragrance
barneys.com
Rose illustration
zazzle.com

On-the-spot : Makeup sale | COLOURPOP [sale ended]

lifestyle

hey homies ! I have a new series on my blog hence the title of this blog entry *wink . It’ll cater to makeup clearance/ sale (or anything on sale actually)that’s happening atm. And I’ll keep you posted of the duration of the #SALE (don’t you worry!) Yep I know you ladies out there are happy to hear about these! So here’s the colourpop website . Click HERE.

Happy shopping! And have a fantastic life ! See yah 🖤

<<<

Alrighty ! YAY or NAY? Let me know in the comments if you’d like to see more<<<<<<<<<

Xo,A.

P.S.

Stay active . Don’t be passive.

My travel checklist | Over-packing edition

Uncategorized

 

I haven’t seen a blog post focusing on having options or I must say “over packing”. Don’t get me wrong I know airlines have policies for baggage limit and such. But . . .

Hmmm Yeah, I’m an over-packer when it comes to traveling ….. and camping ! fun fact : I created my own head to toe checklist (that’s how I name my list haha ) just for when I have a trip etc. . I love to have options and I’m super extra like that . Lol so yes I bring my whole cabinet , closet with me when I’m traveling.

One more thing I have a food list too! To avoid being #hangry! My husband is so sweet to always get my favourite sparkling water and snacks . Haha I know you might be thinking about food right now but lemme show my travel checklist first okie dokie !

Here’s my overpacking list ! Enjoy 😉

Shop here:

Face, hair & body

1. Tula skincare– my fave! Wanna know why? Kindly read my previous post to find out *wink

2. Yes face mask– for the lazy day skincare

3. Dove shampoo – I’m not really picky with shampoo so whatever is available then I’m using it!!!!!!!Lol #yolo 😉

4. Herbal Essences conditioner– same with conditioner btw thanks hubby for getting this for me! #myhusbandisthesweetest

5. Dove soap – I love soap more than shower gels. And yes I think I love Dove (brand)

6. Tarte maracuja oil – multipurpose and the best!

7. WaterPik– total game changer! Buy this and you’ll thank me later.

8. Philips Sonicare toothbrush 9. Listerine Mouthwash 10. Colgate total plus whitening toothpaste // Footwear 1. Speedy duck boot 2. Dakota Sunshine slipper by UGG 3. Crew socks woodland critters by Xhilaration // Clothing 1. Free people bell sleeve sweater 2. Women’s lightweight down hooded coat by UNIQLO 3. A new day scoop T-shirt 4. Carhartt work in progress short watch hat 4. Cold weather gloves by Columbia 5. AE denim X hi-rise jegging 6. Chic pajama set by Kate Spade 7. Cashmere scarf by UNIQLO // Electronics 1. Chargeworx dual usb wall charger // Documents 1. TED BAKER luggage tag and passport holder // Food 1. Sparkling water by Spindrift 2. KIND barI got some deals for you so yeah click HERE noooow 😉 3. Fiji water you guys should step up w/ your H20 game because #h20isLifeliterally 😉

I didn’t include my make up essentials because it’ll be in a separate blog post. Aaand I bring my complete wardrobe with me because photoshoot is a must when traveling! Btw a quick peek of my Canada 🇨🇦 trip ! My husband and I’s “2nd home ” — Toronto! We stayed at this beautiful hotel — Hotel Novotel Toronto Centre Click HERE for more info. Ratings: Customer Service: 5 out of 5 Cleanliness and room rates: 5 out of 5. We love this hotel so much !!!It’s so accessible to popular tourist attractions in Toronto!

 

 

Alrighty ! Thanks for stopping by ! Love y’all. Tata!

 

Xo, A.

PS.

Learn the art of “DEDMA”